Hoe kan ik boven internetten terwijl mijn PC beneden staat, zonder draden naar boven?

Ik wil boven een monitor, keyboard en muis om te kunnen internetten. Maar ik wil mijn PC beneden laten staan. Het schermsignaal en niet via een HDMI-kabel maar draadloos. Muis en keyboard idem

een jaar geleden
in: Hardware
1.5K
taillie
een jaar geleden
draadloze beeldschermen, keyboards en muizen kan je gemakkelijk vinden.... Maar
ik vrees een beetje voor het bereik van boven naar beneden + mocht het toch lukken, zal je wel met een vertraging zitten op je monitor
BonBonvanJohn
een jaar geleden
combinatie van kvm switches via ethernet en powerline adapters met wifi, denk ik. Ik heb geen idee of deze constructie gaat werken. wordt wel een dure investering
https://www.amazon.nl/Mirabox-5631-Extender-Cat5e-Ultra/dp/B08N6BJNH3/ref=zg_bs_16366437031_50/261-1126650-3093126 https://www.coolblue.nl/powerline-adapters/wifi

Antwoorden (1)

Als je een smart monitor of een smart tv hebt kan je je beeld ernaartoe casten en toetsenbord en muis kan je gewoon draadloos kopen alleen weet ik niet of het signaal daar sterk genoeg voor is. Wel ben ik benieuwd waarom je je pc niet gewoon boven zet haha
een jaar geleden