Wat is de on/off knop op deze netwerkswitch?

Wat is de on/off knop voor

Picture for question
3 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
ronron1212
3 jaar geleden
wat er staat om hem uit te zetten of aan.
gvrox
3 jaar geleden
Heb je deze gekocht, of ben je van plan deze te kopen ? Heb je power over ethernet nodig ?
koraal19
3 jaar geleden
@gvrox, gekocht op ebay, Heb geen power over ethernet nodig
gvrox
3 jaar geleden
@koraal19 staat het dan niet in de handleiding (hoewel ik twijfel aan de kwaliteit van het ding, en dus zeker aan de kwaliteit van de handleiding). Zijn er problemen met het ding, of wilde je uit interesse wat meer erover weten ?
koraal19
3 jaar geleden
@gvrox,heeft geen handleiding en geen probleem

Antwoorden (1)

Volgens AliExpress betekent dit knopje "signal stabilisation".
https://nl.aliexpress.com/i/4001158518179.html?spm=a2g0z.12057483.0.0.77f45319P9MJdr
escape