Ik heb een Dell 2155cdn color laser printer en moest de drum vervangen. Waarom krijg ik ineens een witte streep op de prints?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De meest voorkomende oorzaak van strepen op het papier is een blokkade in de spuitkanaaltjes van de printer. Deze zorgen ervoor dat de inkt op de juiste manier op het papier komt. Door het uitvoeren van het onderhoudsproces maak je deze weer open.
Bordensteker
3 jaar geleden
De vraag gaat over een laserprinter. Een laserprinter heeft geen spuitkanaaltjes waar inkt door gevoerd wordt. Laserprinters werken door een poedervormige toner die onder verhitting gaat kleven plaatselijk vast te bakken op het papier.