Waarom beweegt mijn muisaanwijzer niet goed? Ligt het aan de computer of aan mij?

sinds een aantal weken heb ik het volgende probleem: muisaanwijzer beweegt wel snel genoeg, maar niet accuraat. Het is alsof de muis op een slecht oppervlak ligt. De aanwijzer schudt een beetje en schiet soms te ver door of niet ver genoeg, als ik op kleine dingen moet klikken. Het ligt niet aan de snelheid of instellingen, dat heb ik allemaal geprobeerd.

Ik gebruik windows 10. Sinds ik dit probleem heb, ben ik gaan testen met verschillende computers, muizen, muismatten, andere oppervlaktes en instellingen. Ik heb dus alle combinaties al geprobeerd, en het gekke is dat ik elke keer dit probleem toch heb. Het ligt dus niet aan de computer, de muis, muismat, instellingen. Ligt het aan mij? Dat denk ik ook niet. Iemand anders had hetzelfde probleem op de computer en muis die ik momenteel gebruik.
Waardoor wordt dit probleem dan veroorzaakt?

Erg vervelend want ik besteed veel tijd op de computer. Doordat de muisaanwijzer niet soepel beweegt heb ik minder motivatie om op de computer te werken.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen, zou veel voor mij betekenen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100