Wat is het groene lampje op een Lenovo laptop?

Kan iemand me helpen.
Ik had een LENOVO laptop en rechts onderaan vind ik een laptop symbooltje met een groen lampje. Heb mijn duim er al eens opgezet (bij mijn camera) maar het blijf aan. Heeft iemand de juiste antwoorden

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
4.8K
TurfGraver
3 jaar geleden
Type laptop? Staat er een symbool bij lampje?
LeonardN
3 jaar geleden
"Heb mijn duim er al eens opgezet (bij mijn camera) maar het blijf aan."
Die zin snap ik niet echt.

Antwoorden (1)

Groene ledje geeft aan dat camera voor gezichtsherkenning actief is, maar kennelijk is dat niet ingesteld, het is ook dat gezichtsherkenning beroerd werkt op die Lenovo's, beter is om dat in Windows uit te zeten(CameraApplicationLaunch in services.msc op disable zetten), en je wachtwoord gewoon met de hand te typen op de ouderwetse manier.