Mijn monitor / TV ambilight wordt roze hoe kan dit?

Nou ik heb dus een tweedehands TV (Philips Ambilight 32”) aangeschaft en aan de muur gehangen als mijn nieuwe desktop monitor met een HDMI kabel.
Alles leuk en aardig maar na een minuut of 10 wordt alles ineens helemaal roze...

Stekker uit de monitor en weer er in, nog steeds...
Even de HDMI eruit en weer erin en hij doet het weer. Maar dat is slechts van korte duur :-/

Na telkens een minuutje of 10 verandert het hele scherm in een roze plaat, en kan ook bijna niets meer lezen.

Oude monitor (Illyana) geprobeerd en die doet het wel gewoon.

Ligt dit nu aan die Philips TV of aan mijn Medion Win8.1 desktop ?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Antwoorden (1)

Ik herken dit ik had het zelfde probleem met me laptop naar een andere monitor. Het kan aan de hdmi kabel liggen dat hij kapot is. Het kan ook aan de hdmi aansluiting liggen van je tv of je laptop.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Shiny220
3 jaar geleden
Dank je voor de tips! Ik heb de TV als TV gebruikt en dan doet hij het wel gewoon... (geen HDMI kabel gebruik) De pozen dat hij het wel goed doet worden nu ook langer, omdat ik als het weer zover is even de HDMI eruit en er weer indoe. Ik zal een foto bijvoegen van hoe het eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja ik had het ook heb het uit eindelijk opgelost door een klein bakje onder de kabbel te leggen door dat hij beetje schuin er in zit dit was bij mij de oplossing misschien moet je is proberen als hij roze scherm heeft om klein beetje kabel te bewegen kijken of dan veranderd.
Shiny220
3 jaar geleden
Dank je wel voor je reacties, ik ga het proberen.
LeonardN
3 jaar geleden
Andere kabel proberen.
Shiny220
3 jaar geleden
Heb meerdere HDMI kabels gebruikt maar probleem blijft...