Mijn Samsung Galaxy S7 het scherm vertoont storing na een aantal uur geen gebruik, hoe verhelp ik dat?

Als hij koud aanvoelt heeft hij het weer onderzijde scherm vaag beeld bestaande uit verticale lijntjes groen paars .
En delen van het scherm grijs ipv wit
En horizontale grijze lijnen op willekeurige plek
Zou het vocht kunnen zijn ?
Kan ik het vocht eruit krijgen door het simkaart laadje eruit te laten en hem de hele dag op de verwarming te leggen zodat het eruit dampt?
Er met mobizen een scherm opname van maken lukt niet helaas vreemd genoeg.
Is het scherm misschien aan vervanging toe?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De vorige eigenaar melde mij dat hij er een nieuw scherm op had laten zetten ,ik vermoed dat hij ook een goedkope erop heeft laten zetten.
Ik kan niet anders dan nog zolang mogelijk dit scherm dat na een 5minuten normaal werkt erin te laten.
Wat kost een scherm en het erin vast lijmen bij elkaar?

Antwoorden (1)

Probeer eerst aan en uit, als dat niet werkt dan zou ik even in de telefoon kijken en bijv. de sim kaart er uit halen. Maar waarschijnlijk is het beste wat je kan doen gewoon een nieuw scherm kopen. De goedkoopste schermen kan je vinden bij Aliexpres ik heb daar zelf ook mijn scherm gekocht en het is een hele goeie kwaliteit !