met welke videokaart ik mijn ProDesk HP ProDesk 400 G2 MT kan doen en hoe?

Ik heb een ProDesk HP ProDesk 400 G2 MT en ik wil hem graag verbeteren om als gaming pc te gebruiken. weet iemand welke videokaarten ik kan gebruiken hiervoor en hoe je dit moet installeren?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
LeonardN
4 jaar geleden
Op zich moet je dan met twee dingen rekening houden.
-Afmeting van de videokaart (deze moet wel in de kast passen)
-Voldoende stroom en PCIpoweraansluitingen van je voeding Practisch zou ik zoiets aanraden:
https://tweakers.net/pricewatch/1364814/palit-geforce-gtx-1650-stormx.html
Maar maak eerst je kast open en check de afmeting die mogelijk is.
Deze trekt niet veel stroom/heeft geen extra connectors, dus zou kwestie moeten zijn van inprikken en gaan. (PC wel uitzetten).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN ik zie dat er onder de videokaart nog een zwart stukje er naast zit waar je hem in plugt. Moet dit ook ergens in kunnen of hoeft dat niet?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb namelijk alleen een input voor een videokaart waar je het gele ziet waar je het er in moet doen.
LeonardN
4 jaar geleden
Nee dat zwarte gaat nergens in.

Antwoorden (1)

Ja, er kan een videokaart in deze pc geplaatst worden, maar er zijn vele zaken waar op gelet moeten worden zoals: welk formaat (hoogte en lengte) past er in, welke stroomvoorziening heeft de pc (want een gamingvideokaart heeft zijn eigen stroomvoorziening nodig). Dan zijn er videokaarten in alle soorten en prijzen van € 50,00 tot € 1500
Mijn advies: ga naar de winkel waar u de pc heeft gekocht en vraag daar advies.