hoe krijg ik een apenstaartje bij een lenovo Thinkpad?

Ik zie het teken wel maar welke toets moet ik erbij indrukken

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
6.2K
LeonardN
4 jaar geleden
Shift 2 Dat geldt voor alle toetsenborden, althans alle echte* toetsenborden die Qwerty (US/Internationaal) zijn en dat is als het goed is elk toetsenbord waar een Nederlander mee werkt.
*Dus alle toetsenborden die fysiek zijn en geen touchtoetsenbord zijn of schermtoetsenbord. Extra tip:
Als je nog meer tekens ziet staan op een toets, dan is het vaak de fn-toets die daarbij ingedrukt moet worden.
Denk aan volume/mute, beeldscherm wisselen, helderheid.

Antwoorden (1)

Met de shift toets samen