Kan ik een 4K monitor (met 60fps) op 1080p laptop aansluiten?

Laptop beschikt over HDMI 1.4 en over USB-C aansluiting, geen displayport en geen HDMI 2.0. Ik heb hem wel werkend via de HDMI maar dit is slechts 30 fps. Hoe kan ik alsnog 60fps krijgen?

4 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Antwoorden (1)

Je laptop heeft de 4k resolutie geselecteerd want HDMI 1.4 kan met 4k max 30 fps
Je moet de resolutie op 1080p zetten ( 1920x1080 ) en daarna op 60 hertz
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
MasterSword
4 jaar geleden
hier de afbeelding:
https://ibb.co/k5NB8my