Waarom kom ik het dat ik niet meer bij mijn bestanden in 1 Medion Nas kom?

Kan niet meer bij mijn bestanden komen maar wel bij Medion Life Cloud. Ik gebruik W 10 met de laatste update. Er staan ca 600GB aan bestanden op.
De Medion NAS 2TB heeft ca. 8-9 mnd. van de stroom gestaan.
Als ik inloggen wil krijg ik 1 mededeling dat het WW niet juist is .
Wat kan ik nog meer doen om bij mijn bestanden te komen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
2.5K

Antwoorden (1)

"Als ik inloggen wil krijg ik 1 mededeling dat het WW niet juist is"
Daar is je wachtwoord het probleem.

Je geeft niet aan of die vraag uit het BIOS afkomstig is, van je OS, of van de NAS software zelf.
In het eerste geval hersteld een factory reset van je BIOS je vaak het standaard wachtwoord. Die kan je dan gebruiken om je systeem weer op te starten.

In het geval van een OS WW of een WW van de NAS software zelf kun je vaak via een externe USB opstarten, je data veilig stellen en het OS opnieuw installeren en de bestanden terug zetten.
Mits je bestanden niet encrypt zijn. Zijn ze dat wél ,dan zijn ze verloren en moet je terug naar je laatste onbeveiligde backup, als je die hebt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix