Macbook Pro: Hoe maak ik verbinding met mijn eigen WiFi?

Hij vraagt niet eens meer eens om een wachtwoord, maar vraagt meteen om een diagnostische test uit te voeren. Mijn iPhone verbindt daarentegen wel gewoon met de WiFi... Heeft iemand hier verstand van?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Als hij vraagt een diagnostische test uit te voeren is er iets aan de hand met je mac.
Heb je deze test al laten uitvoeren, dan moet het in vele gevallen opgelost zijn.
Je kan ook via je iPhone op internet even gaan zoeken naar de probleem wat in het beeld staat of ff op twitter bij een van de vele apple vraagbaken dingen vragen