waar kan je de goedkoopste computeronderdelen vinden?

Ik wil een pc zelf gaan bouwen, omdat ik dan best veel geld bespaar, maar de prijzen varieeren heel erg qua website. Zou iemand me daarom kunnen helpen met me te informeren met wat de beste, goedkoopste en betrouwbaarste website is.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
2.5K
LeonardN
4 jaar geleden
https://tweakers.net/pricewatch/ Tweakers zet allerlei onderdelen en vele webshop op een rijtje. Veel goede (gebruikers)reviews.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Al jouw wensen kun je niet combineren tot één, maar beste en betrouwbaarste zou ik Azerty.nl willen aanraden, heb ik hele goeie ervaringen mee.
LeonardN
4 jaar geleden
Inderdaad, heb dezelfde goede ervaringen met Azerty.nl vaak goedkoop, maar vooral HEEL prettig qua communicatie. Voor een euro of twee minder kan je vast vinden, maar dat je even aan de telefoon kan hangen bij een bestelling en de zaken naar wens en vlot geregeld worden is meer waard denk ik.
anoniem25
4 jaar geleden
Ik zou je gewenste onderdelen zoeken op een internet browser, bijvoorbeeld: 'COMPUTERSCHERM' en klikken op 'SHOPPING'.
Je krijgt dan ergens bovenaan de goedkoopste optie en site.
Je kan checken of de site echt is door te zoeken: 'recenties www.computersite123.nl?'.
Veel succes!
LeonardN
4 jaar geleden
Ja dat kan ook maar dan ben je dus allerlei werk aan het doen wat je bij Tweakers dus in een oogopslag kan zien.
-producten
-prijzen per website
-recensie product
-recensie website
LeonardN
4 jaar geleden
Amazon zit niet in Nederland. Heb je wat problemen en moet je terugvallen op garantie zit je met terug sturen naar Duitsland.
Friso
4 jaar geleden
Als jij iets betrwouwbaars wil en het goedkoop is word het moeilijk de meetse websites die goedkoop zijn websites waar allemaal verschillende mensen wat verkopen en het dus goedkoper Als je duurdere websites hebt zijn ze betrouwbaar dus Je kan dus het best bij een website zoals amazon zijn en wat meer onderzoek doen

Antwoorden (2)

Www.alternate.nl
Hier kan je alle onderdelen kopen en evt de pc in elkaar laten zetten. Er wordt aangegeven welke onderdelen compatibel zijn.
Toegevoegd op 11 augustus 2019 21:15: tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb zelf al mijn pc onderdelen bestelt bij azerty, ik had wel een defecte videokaart gekregen,maar die kon ik makkelijk retouren en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug. Erg fijne website als je het mij vraagt