Ik wil een simpele laptop om foto's op te slaan en een online fotoalbum te maken, welke?

Ik doe verder vrij weinig met de laptop. Hooguit is af en toe op internet maar het meeste doe ik toch via mijn telefoon. Het gaat vooral om al mijn foto's die nu allemaal op mijn telefoon staan. Die wil ik graag opslaan in een laptop en hier albums van maken via een internetsite.
Ik zag de HP Chromebook 14, dit lijkt mij voldoende hiervoor maar mocht het niet zo zijn is het weer zonde van mijn €200 euro.
Graag ontvang ik een advies hiervoor:)
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
LeonardN
4 jaar geleden
Een Chromebook draait per definitie GEEN Windows. Nu is dat op zich niet slecht en is Chrome-OS ook prima, maar niet alle software zal daar op draaien. Dus ook te downloaden foto-albumsoftware valt daar onder. Ik zou zeker even dit lezen zodat je een aardig idee krijgt van wat een Chromebook wel of niet is.
https://www.computeridee.nl/partner/8-mythes-over-de-chromebook-ontkracht/

Antwoorden (1)

Waarom kies je niet voor een cloudoplossing van bijvoorbeeld Google Drive? Online zijn er genoeg gratis websites waar je een album aan kunt maken.

Scheelt je de kosten van een nieuwe laptop! :)