waarom gooit mijn laptop me altijd van internet (met mijn smartphone en tablet geen problemen...)?

Ik kan niet verder werken op mijn laptop omdat hij me zo om de vijf à tien minuten van het internet zwiert. Dat internet geeft geen problemen met mijn andere toestellen maar met mijn laptop dus wel. Terug verbinden werkt ook niet altijd, soms moet ik dan terug opstarten.
Hoe kan dat? en wat kan ik eraan doen?

4 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (1)

Ik had hetzelde probleem: Ga naar configuratie->hardware en geluiden> apparaatbeheer> scroll naar netwerkadapter... en verwijder de 8 minipoorten.Daarna opnieuw opstarten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
Jappaloe1963 ik zie dat nergens staan helaas.... Ik zou je een printscreen sturen maar kan bij reactie blijkbaar geen afbeelding voegen....