Kan een dichtgeklapte laptop nog steeds aan zijn?

Op werk wil ik graag twee externe beeldschermen gebruiken op mijn laptop. Tegelijkertijd wil ik mijn laptop gewoon dichtgeklapt op de hoek van mijn bureau leggen.

Is het mogelijk dat een laptop dichtgeklapt is, maar aan blijft? Zodat ik gewoon kan werken met ingeplugde schermen, muis en toetsenbord?

Ik heb Windows 10 Enterprise (10.0.17134)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Het beste antwoord

Ja hoor, geen probleem.

Gewoon de instellingen van de klepschakelaar aanpassen.

Zie ook: https://www.coolblue.nl/advies/instellingen-laptop-klep-wijzigen-windows-10.html
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Thecis
4 jaar geleden
Mooi antwoord, +