kun je gemakkelijk games spelen op een extern harde schijf want mijn geheugen is helemaal vol?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
LeonardN
4 jaar geleden
Met een USB3 HDD kan dat wellicht, maar het is nooit zo lekker als met SATA. Heb je een laptop of desktop? Bij een desktop kan je zo een andere HDD of SSD inbouwen.

Antwoorden (1)

Als je bedoelt dat je computer niet gaat storen is het ja, want het gamen (werkwoord) is de taak van je processor en Videokaart.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
niet gaat storen?
games hebben ook belang bij het snel inladen van allerlei bestanden van de HDD. De processor en de videokaart hebben bestanden nodig. Als die van een traag medium geladen worden heeft dat een negatieve invloed op hoe het spel loopt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Een beetje moderne snelle hdd kan dat wel aan