Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn draadloze muis het soms ineens niet?

Ik heb een draadloze muis van de Action. Op zich een prima ding. Ik maak er dan ook veel gebruik van, maar soms werkt hij ineens niet meer. Wat ik dan ook probeer, niets helpt. Computer opnieuw opstarten, muis opnieuw installeren, USB in en uit; ik heb alles al geprobeerd. Het gekke is dat de muis het de dag erop, als ik de laptop opnieuw aanzet, gewoon weer doet. Meestal kan ik er dan minstens een week gewoon weer gebruik van maken. Je zou zeggen dat de muis het na het opnieuw opstarten dus weer zou doen, maar dat is dus niet het geval. Het lijkt wel of daar eerst een aantal uren overheen moet gaan of zo. Heel raar. Enfin, iemand enig idee hoe dit komt?
PS: de muis verbindt nog wel gewoon met de computer. Licht onderop brandt ook. Er lijkt dus niets aan de hand te zijn. Hij reageert alleen niet. Vrij essentieel.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kan zijn dat er iets in de buurt op de muis kan storen of onderbreken. of dat een ander usb apparaat veel bandbreedte in pikt van de usb poorten als je met 1 of 2 externe harde schijven data over zet ( heb je veel usb apparaten ? )
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding