Wat is dit voor draadje?

Dit is een draadje van mijn Elgato HD60 die dan naar mijn laptop/pc moet gaan, maar hij is kapot, volgens mij is het een usb a naar usb c maar toen ik dat opzocht, kreeg ik een iets dunner uiteinde leek het, en het zou zonde zijn om de verkeerde te kopen...

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Het is een USB-A (1.x of 2.x) naar mini-USB-B
gvrox
5 jaar geleden
HeerVoldemort
5 jaar geleden
- van mij. USB-B is voor een printer.
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Ik kan de reactie niet weghalen, maar wel van de - een + maken. Wat ik ook gedaan heb.
Excuses. Ik was te voorbarig.