Kan ik mijn laptop zelf repareren?

Mijn Acer Aspire V5 431 is van op de vloer gevallen. Hij gaf daarna nog wel beeld en hij deed het nog goed. Nadat ik de de top case heb geopend, gaf hij geen beeld meer. Er blijkt dus een kabel te zijn gespleten. Deze kabel loopt van de bottom case naar de top case en lijkt aan de bovenkant gesoldeerd te zijn.
Zie de foto en de witte pijlen.
Kan dit draad gerepareerd worden door het in elkaar te draaien en te tapen of te solderen?
Wat is de naam van dit draad? (voor het geval ik deze moet bestellen)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Volgens mij is gefotografeerde kabel de wifi antenne kabel, niet iets wat met het beeld te maken heeft