Hoe kan ik één tabblad of full-screen zetten?

Ik heb sinds kort een ultrawide monitor en wil nu multitasken. Momenteel wil ik op de ene helft van mijn monitor het WK voetbal kijken. Hoe kan ik deze in full-screen krijgen (als dit überhaupt mogelijk is)?

Inzoomen is wat ik nu doe maar dit is natuurlijk niet ideaal.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
2.8K

Antwoorden (2)

F11? Of sleep je tabblad helemaal naar rechts dan gaat hij op de ene helft.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je met je muis het tabblad pakg en tegen de zijkant aan gaat krijg je voor de helft van je scherm en tegen de bovenkant krijg je fullscreen