Waar kan ik losse toetsen voor een toetsenbord krijgen (kopen)?

Ik mis al een tijdje het pijltoetsje naar links op mijn lenovo laptop (geen idee waar die is gebleven) en dit is nog al irritant. Ik kan nergens op internet iets vinden over het vervangen hiervan kan iemand mij helpen hoe ik dit het beste kan aanpakken? De knop werkt nog wel ik heb alsware alleen geen toets er meer op

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
4.5K
Pieter2011
6 jaar geleden
Dit al geprobeerd? https://www.medion.com/lenovoserviceshop/welcome?lang=nl
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij laptops is het vaak niet handig om een toets te vervangen, een nieuw toetsenbord zal een hoop moeite besparen. De klepjes waarmee de toetsen vastzitten breken namelijk heel snel (naar mijn ervaring). Meestal is dus wanneer je de toets kwijt bent, al een stukje van het onderplaatje afgebroken.

Antwoorden (1)

https://www.toetsenbordtoetsen.nl/lenovo.html
Of koop een keyboard erbij, is mischien handiger
Toegevoegd op 06 maart 2018 17:52: tekst