Heeft een USB thunderbolt docking effect op je performance?

Kan je gamen op een beeldscherm, muis en toetsenbord die door middel van een docking station USB thunderbolt verbonden zijn met een laptop. De laptop zelf zou het spel makkelijk aan moeten kunnen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Heeft een USB thunderbolt docking effect op je performance?

Als het goed is moet de USB thunderbolt docking geen effect hebben op de performance. En weet ik niet met hoeveel Gbps hij het doorgeeft is dit 10 of 20 of ...?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens mij 40. Dus ik kan gewoon gamen terwijl mijn laptop in de docking zit? Hij gaat bijvoorbeeld niet spelen op de grafische kaart van de docking of beeldscherm?