Kun je met een e-reader ook kranten en magazines lezen of enkel en alleen boeken?

En ik lees dat sommige een wifi verbinding hebben en dat je , je mails kunt lezen , kan je dan ook antwoorden op die mails via je e-reader ? Ik denk eraan om een tolino aan te kopen of hebben jullie een andere die jullie beter vinden ?

6 jaar geleden
in: Hardware
3.6K

Antwoorden (1)

Voor het beantwoorden van e-mails heb je een e-writer nodig. Met een e-reader kun je alleen lezen. Nu zijn er steeds meer boeken, magazines en kranten beschikbaar voor de e-reader, maar vooral voor de kranten en magazines dien je vooraf te checken of jou krant of magazijn ook een uitgave heeft die op jouw e-reader te lezen is. Ook niet alle boeken zijn al alle formaten voor alle e-readers.