Hoe kun je met een HP officejet printer alleen in zwart printen?

Ik heb gezocht in de gebruiksaanwijzing maar daar kon ik er niets over vinden.

6 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
ronron1212
6 jaar geleden
Onder instellingen kun je kiezen voor kleur of zwart wit.

Antwoorden (1)

Je kan aangeven bij de printereigenschappen dat je hem in zwart-wit wilt uitprinten.

als je bijvoorbeeld een word document afdrukt. Dan krijg je een menu te zien met de printer. daaronder staat "Printereigenschap". klik daar op en een menu popt open.

Daar kan je aangeven in kleur of in zwart-wit.