is er een site waarbij je zelf kunt bepalen wat je in een pc zet?

ik zou graag een site willen hebben die een gamepc kan samenstellen zonder dat je perse alle onderdelen nodig hebt want ik heb bijvoorbeeld al een gtx 1050 ti en 12gb crucial ballistix sport en ik wil graag een nieuwe behuizing met een beter moederbord en een betere processor. kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
6 jaar geleden
Je kunt gewoon losse onderdelen halen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke mobo+proc heb je nu?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt natuurlijk altijd zelf bepalen wat je in een PC zet. Maar bedoel je soms een site die jouw keuzes controleert en aangeeft wat wel en niet ok is?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
MrTomaat
ik heb op dit moment een a68hm grenade moederbord met een fm2+ processor van amd
ik wil graag een moederbord waar een ryzen processor in kan
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Benvenoers Dan Ben ik bang dat je alles behalve de videokaart opnieuw moet gaan kopen als je voor ryzen

Antwoorden (2)

Dat kan op een website als Azerty: https://azerty.nl/
Hier kun je losse onderdelen naar keuze bestellen om zelf je pc te bouwen. Mijn broer besteld hier altijd, hij is de pc bouwer van de familie ;)
6 jaar geleden
Ja Alternate bijvoorbeeld. Je hoeft niet alles te kiezen.

https://www.alternate.nl/PC/PC-Builder#!/category/0