Wel of geen Games optimaliseren op een laptop met Nividia ?

Ik heb een laptop met twee games die ik erg graag speel.
Nou heb ik soms last van lag en haperen en soms ook weer weken niet.

Ik zag bij nividia staan dat je games kan optimaliseren.
Ik heb er niet veel verstand van en mijn vraag is , is dat nou juist dat het je games sneller maakt, of dat de kwaliteit alleen maximaal word.

Alvast bedankt

6 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat optimaliseren is totale onzin. Je kan gewoon een aantal instellingen verzetten die je gewoon ook in game kan verzetten. Nvidia gooit alles zo hoog mogelijk dus dat geeft hoogstens nog meer haperingen.
andyka
6 jaar geleden
Dat wou ik weten heel erg bedankt

Antwoorden (1)

De game optimaliseren via Nvidia zorgt ervoor dat je de beste prestatie (kwaliteit) krijgt die je computer kan bieden, zonder te gaan schokken (lag). Het kan na optimalisatie volgens mij nog wel voorkomen, maar wel veel minder (hangt ook af van je computer. Optimaliseren heeft in mijn ogen veel nut.