is het mogelijk om mijn laptop zijn videokaart te upgraden?

ik heb een lenovo 700-15ISK

Toegevoegd na 1 minuut:
. ik wil hem upgraden naar een nvdia geforce gtx 1060m

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, alle mogelijkheden met laptops lopen altijd snel dood. De enige echte gamemachine is een desktopPC als je wil upgraden.

Antwoorden (2)

Nee, dat is niet mogelijk want de GPU zit gesoldeerd op het moederbord op zodanige wijze dat een gewone sterveling deze er niet afkrijgt, en al was dat mogelijk dan zit je met de compatibiliteit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
is het wel mogelijk om dat wegens te laten doen zonder dat ik heel mijn moederbord moet laten vervangen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is wat wel mogelijk om te doen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ah, je bedoelt of reballen van de FGPA het mogelijk maakt die GPU eraf te krijgen zonder het moederbord te vervangen? Nee, want elke GPU chip heeft de aansluitingen weer net even anders zitten, GTX780 is weer anders dan de GTX980 en die is weer anders dan de GTX980ti
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh een GTX1060 is helemaal onrealistisch want die heeft zelfs een andere architectuur...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan ik de videokaart wel op mijncomputer aansluiten weet niet specs
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ligt aan de specs :D
Ja het is mogelijk om je videokaart te vervangen je kan alles erin doen als het maar de zelfde aansluiting heeft
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas is dit niet mogelijk