Hoe verwijder je lege startpagina's op een ASUS tablet TF101?

Toegevoegd na 3 minuten:
In de handleiding staat dat je met een plusje wat in de rechter bovenhoek zou moeten staan het bureaublad aan kan passen. Bij mij staat er echter geen plusje. Alleen 6 blokjes waarmee je bij alle apps komt.

6 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Dat kan niet met de standaard configuratie, maar met de ADW launcher, of Nova launcher is het een kwestie van het scherm aantikken en dan naar rechtsboven bewegen, en dan wordt dat homescreen verwijdert, ander launchers zoals Go launcher is het een kwestie van het aantal gewenste homescreens instellen met een cijfer. Er zijn mensen die Go laucher of Laucher pro prefereren boven de ADW launcher.
Ik kan je in die keuze helaas niet adviseren want ik ben van het andere kamp (iPad/iOS) waar de screens zich automatisch aanpassen aan de hoeveelheid icoontjes.