Wat is de beste 1070 videokaart?

Wil graag een upgrade doen van de msi 970. Welke 1070 kaart kan ik het beste nemen voor de beste performence?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Alle merken hebben op zich goede videokaarten.
Bepaalde after-market coolers hebben wel iets betere performance voor koeling.
Ook hebben sommige fabrikanten betere/snellere garantie zoals EVGA.
Mijn voorkeur gaat uit naar:
EVGA, MSI, ASUS, Gigabyte.
Deze merken hebben vaak een goede prijs voor goede performance, mooie looks en een goede garantie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://tweakers.net/pricewatch/553975/evga-geforce-gtx-1070-sc-gaming-acx-30.html Is dit bijvoorbeeld een goede keus?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Twijfel nu tussen die van EVGA en de MSI Gaming X versie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan eventueel even naar de kloksnelheden kijken hoe hoger, hoe beter uiteraard. EVGA is een goed merk, zoals MSI ook. Mijn voorkeur zou gaan naar EVGA, ik zelf heb een MSI omdat die kleuren het beste passen bij de rest van mijn componenten, anders had ik zelf EVGA gekozen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
MSI of EVGA! Mijn keuze zou rap gemaakt zijn! EVGA