hoe schakel je op een ASUS llaptop een touchpad uit?

ASUS P2438UA-FA0327T

De methdode via de FN toets (+ F7) werkt niet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@hvp, klopt werk niet. touchpad kan bij meerdere ASUS laptops niet worden uitgezet. De leverancier heeft het bij deze ASUS onklaar gemaakt, maar na windows uodates is alles weer zoals het was.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De laptop Asus waar ik op werk is de nieuwste, geen geüpgraded exemplaar
Asus ZenBook BX510UX-CN261T
Ook de Tsechische installateur van Asustek gaf toe 'nemůže být zakázán': niets aan te doen.

Antwoorden (1)

Als het met de Fn-combinatie niet lukt, dan pas je het aan door via het Configuratiescherm bij Hardware en geluiden te kiezen voor Muis. Daar kun je de instellingen van de touchpad wijzigen, waaronder Uit en Aan zetten.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook dat blijkt op een ASUS niet zo te werken, maar via ASUS zelf intussen de oplossing gekregen: het installeren van het programma ASUS Smart Gesture geeft de optie "Touchpad uitschakelen bij gebruik muis"
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@hvp, Is hier ook gebeurd, heeft even gewerkt daarna niet meer, hopelijk heb jij meer geluk.
Deze asus heeft window 10 van origine. Iedereen kan het mooi vertellen, maar het werkt echt niet.
http://nl.ccm.net/faq/1609-touchpad-werkt-niet-in-windows-10