Ik heb een laptop Dell Latitude E6420 Refurbished Laptop online besteld maar nog niet ontvangen. De prijs is € 250 Is dat een redelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
paulus811
7 jaar geleden
Je besteld m eerst en vraagt dan of de prijs redelijk is. Vanwaar die omgekeerde volgorde?
Ritsuka
7 jaar geleden
Waar heb je deze laptop besteld en hoe lang geleden?
paulus811
7 jaar geleden
Waar die besteld is doet er toch niet toe?
Ritsuka
7 jaar geleden
Er staat dat deze besteld is, maar nog niet ontvangen. Dan is het handig om te weten bij welke webshop dit was en hoe lang geleden. Misschien is het wel een nepwinkel, dan ben je je geld kwijt.
paulus811
7 jaar geleden
Maar daar gaat de vraag helemaal niet over.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik vind het een redelijke prijs. Waar heb je hem besteld?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bij Group Deal
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op Groupdeal adverteren externe verkopers, waar je voordelig spulletjes. Pas als de deal voldoende kopers heeft, worden de spullen verzonden. Na bestelling en betaling heb je een mail ontvangen waarin het bedrijf wordt genoemd en wat ongeveer de levertijd is. Bewaar deze email goed, het is ook je betalingsbewijs. Indien je, na de gestelde levertermijn, helemaal niets hoort, kun je contact opnemen met de Telegraaf Mediagroep (daar is Groupdeal van), zij gaan er dan achteraan.
Persoonlijk zou ik geen laptop op internet bestellen en zeker niet bij een externe verkoper op Groupdeal, omdat 1) ik wil hem graag (werkend) zien en 2) hoe zit het met de garantie, wat moet je doen als er iets aan mankeert.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat zijn de specificaties? als je dit weet is het beter aan te geven of het een redelijke prijs is.

Antwoorden (1)

Nee, dat is geen redelijke prijs.
De prijs van een laptop zit ruwweg tussen 400 en 500 euro.
Voor 250 euro koop je een tweedehands.
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Refurbished is gebruikt, nagekeken en opgeknapt, tweedehands dus.