Is het mogelijk dat twee Thunderbolt 2 poorten één Thunderbolt 3 poort nabootsen?

Hallo, ik heb een iMac uit 2011 waar twee Thunderbolt 2 poorten op zitten, deze kunnen beide 20Gbps en een Thunderbolt 3 kan 40Gbps. dus zou het mogelijk zijn om de twee poorten te combineren om één Thunderbolt 3 te maken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De bus topologie waarvan Thunderbolt gebruikt maakt is niet geschikt om te 'trunken' zoals in de ethernet wereld gebruikelijk. Zie het als USB2.0 die je ook niet kan 'stapelen' tot een snelheid die past bij USB3.0

Toegevoegd na 43 seconden:
Ehm, dus nee twee Thunderbolt-2 poorten kunnen niet een Thunderbolt-3 poort nabootsen.