Krijg ik sneller of dubbel internet met een netwerkkaart met twee internet aansluitingen?

Heb ik met een internet pci card met twee of meerdere aansluitingen sneller of dubbel internet? Of zo niet wat heb ik er dan aan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (2)

Neen, als je binnenkomende internetsnelheid 50 Mbps krijg je NOOIT 100 Mbps in je PC als je die tweede aansluiting zou gebruiken. Die twee aansluitingen zijn bijvoorbeeld handig als je één aparte onafhankelijke internetaansluiting wilt en een ander via een netwerk...

Toegevoegd na 48 seconden:
Hoogstwaarschijnk heb je maar één internetaansluiting dus heb je er weinig aan!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je het hebt over lan kan je via netwerkinstellingen een verbindingsbrug maken tussen bijde lan poorten, je krijgt daardoor iets betere internetprestaties als je router en aansluiting snel zijn