Domme vraag misschien : hoe speel ik een CD op de lapop af?

Ik stop de CD , deze keer een CD van een film, in mijn laptop. Je hoort dat ie gaat loaden..en dan gebeurt er verde niks.. ik zie ok geen icon of ``play ``knop om ´m af te spelen. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je DVD bedoelt. Ga naar mijn Mijn Computer/Deze PC Ga naar de drive die je DVD-speler is Rechtermuisklik op die drive Automatisch afspelen openen of Autoplay met .... Sommige Windowsversies ondersteunen geen DVD-afspelen, je moet dan of via MS iets kopen, of VLC bijvoorbeeld installeren. Toegevoegd na 5 minuten: De drive ziet er vaak uit als Dvd-rw-station (E:) Toegevoegd na 5 minuten: Je kan ook dubbelklikken op de drive, dan kan je zien welke bestanden erop staan. Toegevoegd na 28 minuten: Als je Windows voortaan je mediabestanden automatisch wil laten afspelen. Ga naar Configuratiescherm>Automatisch afspelen. Verwisselbaar station vink aan "Kiezen...." Geef voor video aan dat WMP of een andere videospeler de speler moet zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100