Domme vraag misschien : hoe speel ik een CD op de lapop af?

Ik stop de CD , deze keer een CD van een film, in mijn laptop. Je hoort dat ie gaat loaden..en dan gebeurt er verde niks.. ik zie ok geen icon of ``play ``knop om ´m af te spelen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
9.6K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je DVD bedoelt.

Ga naar mijn Mijn Computer/Deze PC
Ga naar de drive die je DVD-speler is
Rechtermuisklik op die drive
Automatisch afspelen openen
of Autoplay met ....

Sommige Windowsversies ondersteunen geen DVD-afspelen, je moet dan of via MS iets kopen, of VLC bijvoorbeeld installeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
De drive ziet er vaak uit als

Dvd-rw-station (E:)

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kan ook dubbelklikken op de drive, dan kan je zien welke bestanden erop staan.

Toegevoegd na 28 minuten:
Als je Windows voortaan je mediabestanden automatisch wil laten afspelen.

Ga naar Configuratiescherm>Automatisch afspelen.
Verwisselbaar station
vink aan "Kiezen...."
Geef voor video aan dat WMP of een andere videospeler de speler moet zijn.