Bijna elke PC-winkel doet dat graag als je er iets nieuws koopt.

Maar de grap is dat de meeste dingen zo makkelijk zijn dat je het vaak zelf kan. Zeker met een uitleg/video van youtube erbij.

Makkelijk:
GPU
RAM
HDD/SSD

Meer werk:
Voeding
CPU
CPU-koeler
Moederbord
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Brentzzz,

iemand die nauwelijks tot geen verstand van pc componenten heeft kan het best zijn computer even langs brengen bij een lokale computerwinkel. Zo helpen zij u weer verder op weg en helpt u de winkel voort te blijven bestaan!

Iemand die meer verstand van pc componenten heeft kan overwegen zelf zijn componenten te vervangen. Let op: uw pc componenten worden niet door een bedrijf vervangen!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Let op: uw pc componenten worden niet door een bedrijf vervangen! ? Een lokale computerwinkel is toch een bedrijf?