Hoe moet je internet uitschakelen op H220N router via je pc?

Met mijn oude router kon ik het hele internet in huis uitschakelen via de webinterface van mijn router. Dus zonder aan de router zelf te zitten. Nu kan ik alleen wifi uitschakelen. Graag zou ik ook lan willen uitschakelen. Maar hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Trek de stekker er uit?

Antwoorden (1)

Op de webpagina van de router ontbreekt een handig knopje om de internetconnectie aan/uit te schakelen.

Wat eventueel een workaround zou kunnen zijn is om verkeerde settings te configureren als je Internet uit wilt schakelen. Wellicht is er wat mogelijk met firewall instelling, een verkeerde portforwarding, e.d.

Verre van handig dus.

Maar de H220N is niet echt een nieuw type, misschien dat je een ander model kunt vragen.