slijt mijn pc veel als ik mijn minecraft server host?

ik run een minecraft bukkit server op mn laptop dan staat hij bijna heel de dag aan is dit erg schadelijk voor mijn pc

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Elke pc ondervind slijtage, mits je hem goed onderhoud en koelt (vooral dat laatste is erg belangrijk) zou de slijtage mee moeten vallen, ook in jouw situatie. Ik zeg zelf altijd dat je de koelpasta het beste om de 2jr kunt vervangen (je kunt ook wachten maar als ik de koelpasta van een pc vervang word ook de gehele pc gereinigd op stof en gecontroleerd op sluitingen ed.). Ook raad ik aan om je pc regelmatig te rebooten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit hangt af van wat voor computer het is. Als het geen zeer oude laptop is zo dit gewoon goed moeten gaan. Het zou wel kunnen dat je laptop minder goed presteert als deze server aan staat.

Een overweging die je zou kunnen maken als je je zorgen maakt is om online een server te huren, dit kost tegenwoordig maar enkele euro's per maand afhankelijk van hoeveel spelers er ongeveer tegelijk op zullen spelen, en deze kan altijd online zijn.