ssd over gekloond, nu moet ik alleen nog, select disk 1 attr disk clear readonly? maar heb geen orginele windows cd? wat nu?

pass een nieuwe ssd over gekloond maar nu moet ik nog "select disk 1
attr disk clear readonly" (script staat in lokale schijf (c)
maar heb geen windows cd om het te doen? athans ik las dat je met windows cd moet..

iemand ook gelijk suggesties of tips? miss ben ik wat vergeten of hoeft (select disk 1 attr disk clear readonly) niet persé.

peace akoda,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met welke software heb je gekloond?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die by de ssd zat. Samsung magican of migratie

Het beste antwoord

Meestal is clonen genoeg, alleen ff de ssd precies op dezelfde poort als je oude hdd aansluiten en de oude hdd op een andere poort, als je die wilt houden. Windows starten en via rechtermuisknop op hdd, de hdd formateren. Pas doen als je zeker weet dat het clonen geslaagd is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ahh mooi Bedankt!