Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een adm r5 radeom processor en wil er een adm r7/9 inzetten, kan dat op een laptop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
705
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt aan wat voor moederbord je hebt en welke snelheden deze ondersteund. Kan je daar wat informatie over geven? Toegevoegd na 24 seconden:
En ook welke socket je moederbord heeft ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om een videokaart dus dat zal niet vlug gaan werken met een laptop om daar een andere in te zetten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn laptops waar je het grafisch bordje kunt swappen, maar die zijn erg schaars. Ik denk bijna zeker dat het niet bij jouw laptop het geval is... en indien wel het geval is dan zal de upgrade het iets uit dezelfde serie moeten zijn, niet een compleet andere architectuur zoals jij wenst...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan wel bij de grafische kaart
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Maar
Op dit moment zijn alle Rx (m)200's uit dezelfde serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_graphics_processing_units#Radeon_Rx_M2xx_Series Niet dat het wat uitmaakt voor het antwoord. Het verschil tussen een R5 m2xx en een R7/R9 m2xx zal waarschijnlijk te groot zijn qua stroomverbruik/warmteontwikkeling om te veranderen. @jobvdboom Hoe weet je dat het de grafische kaart is die je ziet?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding