ik heb een adm r5 radeom processor en wil er een adm r7/9 inzetten, kan dat op een laptop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt aan wat voor moederbord je hebt en welke snelheden deze ondersteund. Kan je daar wat informatie over geven? Toegevoegd na 24 seconden:
En ook welke socket je moederbord heeft ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om een videokaart dus dat zal niet vlug gaan werken met een laptop om daar een andere in te zetten.

Antwoorden (1)

Er zijn laptops waar je het grafisch bordje kunt swappen, maar die zijn erg schaars. Ik denk bijna zeker dat het niet bij jouw laptop het geval is... en indien wel het geval is dan zal de upgrade het iets uit dezelfde serie moeten zijn, niet een compleet andere architectuur zoals jij wenst...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan wel bij de grafische kaart
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Maar
Op dit moment zijn alle Rx (m)200's uit dezelfde serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_graphics_processing_units#Radeon_Rx_M2xx_Series Niet dat het wat uitmaakt voor het antwoord. Het verschil tussen een R5 m2xx en een R7/R9 m2xx zal waarschijnlijk te groot zijn qua stroomverbruik/warmteontwikkeling om te veranderen. @jobvdboom Hoe weet je dat het de grafische kaart is die je ziet?