Waar kan ik een goede en goedkope SSD bestellen voor mijn laptop?

Waar kan ik een goede en goedkope SSD bestellen voor mijn laptop? Het liefst wil ik een SSD van 256 GB of meer.
Ik heb zelf ook nog op internet gekeken. Maar alles vond ik wel te duur.
Het liefst wil ik minder dan € 100 uitgeven.

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (2)

De Crusial MX100 256 GB is bij MyCom te krijgen voor €99.99. Deze schijf heb ik in meerdere testen als beste prijs/kwaliteit verhouding uit de bus zien komen en heb deze zelf naar aanleiding daarvan ook gekocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ga naar het onderstaande adres. misschien zie je daar wel iets.