Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Toshiba L50B1TX gekocht. Nu blijkt de SDcard lezer niet te werken. Moet ik hiervoor wat instellen op mijn PC?

None

9 jaar geleden
in: Hardware
795
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je nog de drivers installeren? Check daarvoor de website van Toshiba.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze laptop zou compleet voorgeïnstalleerd moeten zijn. Afgezien van een aantal persoonlijke instellingen, moet alle apparatuur gewoon meteen werken. Je zou nog kunnen proberen om alle beschikbare updates te installeren.
Als je zeker weet dat het niet aan de kaart zelf ligt, kun je ermee teruggaan.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de meeste gevallen krijg je nog een extra CD/DVD of Recovery partitie bij die alle drivers van jou laptop bevat. Kijk of er een driver tussen staat voor jou kaartlezer, als je CD/DVD en Recovery partitie niet hebt kun je evt zoeken op hun website of zij die online voor jou hebben. Als laatst zou ik natuurlijk aanbevelen hem gewoon naar de winkel terug te brengen en te kijken of zij het probleem voor je kunnen oplossen en zoniet gewoon retourneren :D

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en ik zou Asus laptops aanraden, Toshiba laptops zijn niet echt zo goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding