Waarom print mijn printer beter uit vanaf de tablet dan vanaf de computer?

Ik heb een HP Officejet 6700 die verbonden is met 3 computers en een tablet. Als ik vanaf een van de computers iets laat afdrukken (eender welke stand; concept, normaal of best) dan staat het vol strepen. Vooral rood lukt helemaal niet om te printen. Druk ik iets uit vanaf de tablet, dan ziet het er altijd perfect uit en is zelfs op het rood niets aan te merken. Weet iemand hoe dit komt en of er oplossingen voor zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Dat geeft met de instellingen van je printer te maken, ga eens na hoe de instellingen in elkaar zit op beide platforms, je zal zien dat bij de ene de kwaliteit hoger is ingesteld dan het ander...