Is het gevaarlijk als het rooster aan de zijkant van je laptop gebroken is?

Laptop is weggeschoven, nu is een deel van de luchtuitlaat (het rooster) afgebroken. Kan dit kwaad? (Zie foto)

Toegevoegd na 16 minuten:
FOTO: http://i60.tinypic.com/6fy5vr.jpg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom lukt foto uploaden niet?
Cryofiel
9 jaar geleden
Foto uploaden is al een tijd kapot, sinds het Café is toegevoegd. Je kunt je foto uploaden naar http://www.tinypic.com/ en dan hier een link plaatsen naar de daar ge-uploade foto.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks!

Het beste antwoord

Nee hoor. Dat is geen probleem.
De 'tralies' van je rooster zijn geen dragende delen en er zit nog een ander metalen roostertje achter. De plastic tralies zijn een eerste verdediging tegen stoten en beschermen de onderdelen erachter zonder de lucht te blokkeren.

Bij die taak hebben een aantal van die tralies dapper gestreden, maar daarbij toch hun leven moeten gegeven. Desalniettemin hebben zij daarbij hun taak volbracht.
Je bent nu dus een verdedigingslinie kwijt en zult voorzichtiger moeten zijn, maar meer is er niet aan de hand.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (1)

Nee, kan geen kwaad, want wat er achter zit is nog intact. Alleen moet je voorzichtig zijn dat je laptop niet op dezelfde plaats nog een keer een stoot krijgt.

Ik kan niet goed zien wat er direct achter de verloren spijltjes zit: een filterhoudertje of het koelichaam. Als dat het koellichaam is, moet je het hoognodig schoon blazen, want er lijkt een hoop stof in te zitten. Je laptop zal dan te warm worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Een koelichaam... ;-)