Is het mogelijk om de bluetooth stick van mijn toetsenbord en muis te gebruiken als algemene bluetooth ontvanger?

ik heb dus een bluetooth stick die ik kan verbinden met toetsenbord en muis. Toetsenbord is kapot, dus ik vraag me af, of het mogelijk is die bluetooth stick te gebruiken als een normale bluetooth ontvanger waarmee je ook andere apparaten kan verbinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, dat is niet mogelijk. Je stick is afgestemd op de unieke frequentie van het toetsenbord en muis. Een algemene Bluetooth stick is dat niet en heeft een breder ontvangst frequentie bereik! Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het frequentiebereik is hetzelfde, maar de stick van de muis en toetsenbord kan alleen de specifieke code van beide apparaten herkennen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!