laserprint geeft horizontale strepen, hoe komt dit?

Ik heb een samsung laserprinter clx-3185. Nadat ik er nieuwe toners in heb gezet geeft deze tijdens het printen 4 tonerstreepjes dwars over de print. Laat in de printer alleen een zwartwit print maken dan krijg ik alleen een zwarte lijn. Hij doet dit zowel bij printen als bij copyeren. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Antwoorden (2)

Ik adviseer je om de reinigingsprocedure eens toe te passen, vaak de oplossing.
Het transport systeem kan vuil zijn of inktresten.
Haal de toner er eens uit en zet hem weer in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aanvullend op bovenstaand antwoordt de tip, schud goed de toner voor gebruik. En geef ook wat stevige tikken op de toner, komt de massa inside los. Succes!