Mijn computer herkent de grafische kaart niet meer, hoe kan ik dat verhelpen?

Ik heb een Samsung RC730 laptop. Met het spelen van games ging dat altijd best aardig, maar de laatste tijd ging het minder. Ik snapte niet hoe dat kon, want het was echt met een klap minder. Ik ben erachter gekomen dat de NVIDIA grafische kaart die erin zit niet meer herkend wordt. Ik ben er zelfs niet zeker van of hij er nog wel in zit. Als hij erin zit, hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij weer meewerkt? Want ik weet zeker dat er een NVIDIA kaart in zit/hoort te zitten, maar hoe kan ik die weer werkend krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Aansluitingen controleren! Hulp vragen op pc help forum? bij mij heeft het eens geholpen om hem te bakken in de oven, hoort vreemd maar kan met sommigen (vanwege dat ik nergens verantwoordelijk voor wil zijn, eerst even meer info over zoeken graag), maar hij herkende hem toen wel bij mij, maar gaf beeld geblokt weer. Misschien 100 andere mogelijkheden, dezen zijn die ik weet.