hoe zet je games op een mini sd kaart (Micro SDHC) in een acer liquid z2(z120)????

hallo ik heb de acer liquid z2(z120) aangschaft en een micro sdhc erbij omdat het geheugen redelijk klein is. na het installeren van een paar apps was het geheugen vol ik dacht no problem ik heb nog die micro sdhc.
nu weet ik niet hoe ik hier apps op moet zetten
dus ik hoop dat iemand van jullie mijn vraag kan beantwoorden.
hoe zet je games op en micro sdhc in een acer liquid z2(z120)????
alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Instellingen
Applicaties
Applicaties beheren
Tik een game aan
Verplaats naar SD-kaart

(kan niet bij alle applicaties)