hoe krijg ik reclame van mijn USB af

ik heb een USB gekregen van een bedrijf en steeds als ik de USB aansluit krijg ik daar reclame van, dat staat er standaard op maar ik kan het er niet van af krijgen,
ik het mogelijk om dat er af te krijgen zo ja hoe ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Compleet formatteren dat sticky, ben je alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via Fdisk en dan opnieuw formateren moet voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
umh ik ben er mee wezen stoeien maar kom er niet echt uit kan je wat specifieker zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon fdisk draaien onder schijfbeheer en vervolgens in de zelfde modus formateren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik dat doe dat geeft die een fout melding '' een provider heeft ongeldige gegevens geretourneerd''
wat bedoelen ze daar mee en wat moet ik doen
Ga met verkenner naar je stickje en verwijder het bestandje
'autorun.inf'. Klaar is Kees.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die staat er niet tussen (ook gekeken naar verborgen bestand)