Hoe sluit ik een koptelefoon incl. microfoon aan op tv?

Weet iemand hoe ik een koptelefoon met microfoon aansluit op de tv zodat ik met playstation kan praten met andere gamers? Er moeten 2 pluggen in de tv, maar ik zie alleen een enkele aansluiting voor koptelefoon. Waar moet de andere plug in van de microfoon?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is moet je het op je Playstation kunnen aansluiten, op je TV is de kans klein dat het werkt.

Het beste antwoord

De PlayStation stuurt beeld en geluid naar de TV maar de TV kan geen geluid (van de microfoon) terugsturen. Je moet de headset dus rechtstreeks op de PlayStation aansluiten als je de de microfoon van de headset wilt kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks. We hebben het opgelost zoals je aangeeft.

Andere antwoorden (1)

Een headset sluit je op computer via microfoon ingang en geluid ingang, maar bij de playstation doe je dit door middel van USB. Je hebt dus twee opties:
1: Je koopt een nieuwe headset met USB aansluiting, dit kan wel duur zijn.
2: Je koopt een geluidskaart, die microfoon en geluid in USB omzet, maar ik kan niet garanderen dat het werkt.